Problem?

Det är tur man har stora I-landsproblem. Det känns inte som att tiden riktigt räcker till samtidigt som jag inte har valt att ta mig tiden. Problemet gäller denna enorma hög av tidningar som jag inte lyckats läsa än!




Den är nästan lika hög som min iPhone 6, så det är inte lite det!  7 nummer av Aftonbladet Wellness, 10 nummer av MåBra (sträcker sig ett år tillbaka) plus 3 andra tidningar. När ska jag hinna läsa alla dessa?! Får kanske göra som kollegan på jobbet sa, läs medan du cyklar! Nu brukar jag ju titta serier samtidigt som jag cyklar gör hemma, men kanske får vika upp notstället Och läsa i stället. För hitta tid att se serier har jag inga problem alls med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0