Träningen just nu

Nu är det mindre än 80 dagar kvar innan Vätternrundan ska cyklas! Det är galet nära! Fattar inte hur jag ska klara av det? Satt på cykeln i knappt 1,5h idag och jag hade rätt ont i sittknölarna långt innan dess! Så ska man sitta på den där hårda sadeln i 10h till! Hur det ska gå till vet jag inte men gå, det ska det!


Just nu har jag ingen riktig struktur i träningen, jag varvar löpning med cykling. Lite gymträning ibland. Så inser jag att jag måste nog börja simma snart också, Vansbrosimningen är bara tre veckor efter Vätternrundan. Hur ska jag få tid med allt?!
Har i alla fall fått två sidor ur en träningstidning från en på jobbet om hur en tjej la upp sin träning inför VR. Måste nog läsa igenom ordentligt och börja följa det. Så hoppas vi på varma soliga dagar nu så all snön försvinner från vägarna, jag behöver börja cykla utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0