Långpass

Hade planerat in ett lite längre cykelpass idag. Men när det regnade hela förmiddagen så fick passet cyklas inomhus. Jag har inga regnkläder än att cykla i, måste fixa det snarast!

Satte mig upp på blåa faran vid 10-tiden och 2h och 8min senare hade jag sett tre avsnitt av The Following! Fy tusan vad min snippa får plågas! Måste testa vicka ner sadeln en millimeter eller två och se om det blir bättre. Efter 1:25 gjorde jag en kort paus på ett par minuter, sedan var det dags för sista avsnittet.


Imorgon blir det välbehövlig vila för snippan, ska i stället plåga min core-muskulatur lite. Har träningsvärk idag i övre delen av magen sen gårdagens corepass. Det ska banne mig kännas att man lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0