Ett år äldre

Ja, idag var man helt plötsligt ett år äldre än då man gick och la sig igår kväll. 29 hela år och några timmar har jag nu funnits i denna värld. Lika ung och vacker som då man gick ut skolan, eller åtminstone nästan.

Min studentdag för 10,5 år sen.

Dagen började med bakning, bakade tre saker samtidigt! Sedan kom mamma förbi en snabbis innan det blev en lunch med Kim på Café Storgatan. Och resten av dagen/kvällen har spenderats på jobbet.

Nu är jag hemma igen och bakningen fortsätter. Jag var tvungen skicka hem lite fika med mamma för att jag har för trångt i frysen, allt ryms inte riktigt! Kim bara gapade och undrade vad jag ska göra med allt överblivet fika sen. Jag får väl ta med det till Zara då hon fyller om en vecka! Annars tar säkert någon annan tacksamt emot lite rester.

Dagsfärsk bild.

På lördag blir det kalas på riktigt. Massa fika hela dagen och på kvällen kommer gamla fyrisarna och käkar middag med mig. Ska bli så kul att träffas alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0