Vila

Jag har inte tränat nå på över en vecka nu! Samtidigt som jag har liiite panik över det så känns det samtidigt rätt bra! Det är inte så att jag har valt bort det, utan det har bara blivit så pga att jag haft en massa annat för mig.
 
Allhelgona- och Halloweenhelgen var jag och mamma till Ikea på lördagen och sedan stannade jag hos C i Luleå. Så där blev det ingen träning. Måndag hade jag middagsfrämmande och tisdag var jag faktiskt på yoga. Men jag räknar det inte som träning för det var en meditativ yoga där man ligger i olika stretchställningar i 5 minuter ungefär. Inte en droppe svett och man töjer bara ut kroppen, så jag räknar inte det som ett träningspass. Sen harv man jobbat hela helgen och sett en massa serier då jag legat lååångt bakom.
 
Men igår drog Malin med mig på gymmet och idag har vi varit dit en sväng också. Och imorgon ska jag fara iväg på löpargruppen igen, har inte varit där eller sprungit något alls på 4 veckor. Så nu ska jag testa foten och se hur det känns. Kan vara smart att ha gjort det innan jag ska till kiropraktorn nästa vecka.
 
Förutom att ha vilat i nästan två veckor så började jag på en mag-utmaning den 1 november. Tanken är att jag ska ha ett sexpack på magen då månaden är slut, vi får väl se hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0