Andra nya smaker

Jag har inte bara testat nya kvargsmaker, jag har även testat nya godissmaker! Mycket roligare om ni frågar mig!




Först ut är nyheten från Polly, Polly puffar. Majspuffar med havssalt och täckta i mjölkchoklad. Det här är bland det godaste jag ätit! (Mjölk)Choklad och salt, mums! Jag hade kunnat trycka hela påsen på fem minuter, så god var den! Men jag behärskade mig så den räckte hela dagen!


Näst ut var en nyhet från Ben&Jerrys core-serie, Speculoos? Specu-love. Cookie core. Karamellgräddglass med kryddade karamelliserade kakbitar och en smörkärna av nersmulade kryddiga karamelliserade kakbitar. Har läst om folk som tycker den smakar precis som pepparkaka, jag känner ingen smak alls av pepparkaka. Kakbitarna i glassen smakade gott, lite som karamelliserat digestivekex, sötare än vanligt digestivekex alltså. Corekärnan däremot var inte alls god! Fick äta mig runt den. Glassen i sig var helt okej. Kommer jag köpa den igen? Nix! Håller mig till cookie dough, det är ett säkert och gott alternativ!



Sist ut har vi en ny smak från Karl Fazer, vit- och mjölkchoklad. Det var mest vit choklad och bars ett tunt lager mjölkchoklad i botten. För att vara en som verkligen tycker om vit choklad så var den inte så speciell den här. Antingen väljer man nog vit- eller mjölkchoklad, eller så skulle det ha varit fifty-fifty.

Kommentarer
Postat av: Michaelcox

we're so happy to have found the site, it's really everything my friends from work and I have been hoping for. The details here on the website is truely needed and is going to assist me quite a lot. It seems like everyone gained a large amount of specifics concerning this and the other links and information like wise show it. Typically i'm not on the internet when I am busy however when I get a break im always avidly hunting for this kind of factual information and things similarly related to it. I have three of my relatives that have also acquired a liking in this because of what I have learned about it and they are for sure to visit the site since it is such an awesome treasure. I'm also facsinated in politics and coping with the drastic turns and twists in politics. If you get a chance, take a look at my site: bookkeeping for non profits close-at-hand to Sarasota FL

2022-02-12 @ 15:45:59
Postat av: brext

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/yc2m2kqq

2022-03-25 @ 07:16:55
Postat av: Michaelrib

my wife and I have been hoping about lately. The type of details here on the site is excellent and needed and will assist me in our studies a lot. It shows that the site acquired a significant amount of info concerning this and the other links and information also show it. I'm not usually on the internet all of the time however when I get a break i'm always researching for this kind of factual information and things similarly concerning it. If you get a chance, have a look at my website. houseflippingfinancingoptions near Riverdale, South Fulton Georgia 30296

2022-06-16 @ 01:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0