Dagen innan loppet

Resan började redan torsdagsmorgon. Flög ner 6:35 från Luleå och Landade före 8 på Arlanda. Frukost på Centralen och sedan en heldag med shopping! Lunch intogs på bästa Jensen's Bofhus! När fötterna värkte och vi var less så försökte vi ta oss till boendet. Efter mycket promenerande kom vi dit, checkade in och blev lite besvikna på rummet. Inte det fräschaste ställer man bott på direkt, men det dög. Sedan ut för att irra runt som yra höns för att hitta ett ställe att köpa mat på, slutade på ett 7-Eleven.
 
Gudomlig fläskfilé!
 
Kära mor.
 
Zara.
 
Fredagen började vi med en bra frukost, det var nog det bästa med det där stället vi bodde på! Sedan tog vi oss ut till Lidingö och hämtade ut nummerlappar, kollade in sportmässan och köpte lite kläder och diverse annat. Och nu ska jag chocka alla i vinter med att bära en ROSA mössa!! Vette tusan hur jag tänkte med det köpet, men jag slipper ju se den när jag har den på mig. In till stan sedan för lunch och medan Zara var less och for tillbaka till boendet så tog jag och mamma en sväng till på stan. Handlade i hemlighet lite till Zara, som skumpa och chokladmedalj! Middagen intogs senare på kvällen återigen på Jensen's, fast på en annan av deras tre restauranger i stan. Dom har lätt det godaste köttet jag ätit, någonsin! Deras fläskfilé ramlar sönder och smälter i munnen, så mört är det! När vi slutligen kom hem var det bara att ta fram kläder och packa inför morgondagen och sedan sova så gott man kunde! Vilket jag inte har haft problem med under vår Stockholmsvistelse. Sovit som en klubbad säl i tre nätter!
 
Min "snygga" rosa mössa.
 
Vi planerade inte att klä oss exakt likadant!
 
Mumsig kyckling!
 
Mitt fina sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0