Flyttstädning

Har haft långledig helg i helgen, hela fredagen fram tills idag. Och imorgon börjar jag jobba först kl 14. Hur skönt?! Fast, kan ju inte direkt säga att jag varit ledig, för jag har fejat på friskt i dagarna tre! Har nämligen hjälpt Johan och Zara att flytta och främst flyttstäda. Fredagen hjälpte jag till från 9:30-16, med 5 minuters lunchrast. Igår startade vi rätt sent, runt 11:30 tror jag och höll på till 21 då jag och C tackade för oss och gick hem. Blev nog en hel timmes middagsrast. Idag var vi snabbare igång och kl 10 blev vi hämtade. Har hållt på till 21:30 idag men en timmes middag vid 16-tiden. Men nu är nästan hela huset tömt och städat, så vi har arbetat på bra! Utsidan kvar och så golven inne förstås, men i övrigt är det rent och glänsande överallt!

Imorgon startar en ny vecka upp, med lite spännande saker faktiskt! Mer om det senare då jag har allt klart för mig. Nu ska här sovas innan man ska till tandis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0