Hackat bankkort: fortsättningen

När så klockan slog 16 idag ringde jag telefonbanken och fick prata med en jättetrevlig tjej! Berättade som det var att jag igår upptäckte att kortet blivit spärrat pga mystiska uttag. Hon såg det i sin dator och sa att papper på händelsen redan var skickade från dom. Så när jag får dom ska jag bara fylla i vilka transaktioner det gäller (om det inte redan var ifyllt), skriva under och sen posta tillbaka. Så ska jag förhoppningsvis få pengarna tillbaka också. Hon kan inte garantera till 100% men det brukar inte vara några problem. Även ett nytt bankkort är på väg hem till mig så jag kunde klippa sönder mitt spärrade.
 
Så nu är det bara vänta 2-3 dagar så borde jag ha både papper och kort i handen. Tills dess får jag leva på kontanter.
 
Skönt att det redan är fixat allt!

Kommentarer
Postat av: christina

Hej! Jag var med om precis samma sak nu, samma företag och tre uttag på ca 740 kr. Men sedan har de satt över liknande summa igen tre gånger. Detta märkte jag själv och jag kontaktade Swedbank. Nu är mitt kort spärrat. Har du hört något mer om anledningen?

Svar: Har kollat igen och jag har haft fyra uttag på drygt 740:- och sen fyra insättningar på ca 720:-. Så har fortfarande gått back. Banken vet inte hur det gått till men jag ska reklamera både uttagen och insättningarna.
GretaTurbo

2016-04-27 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0