Födelsedagsmiddag

I lördags bjöd jag hem Annika på middag. Hon visste inte om varför men hon fyller år medan hon är utomlands så jag tänkte uppvakta henne innan. Och så har vi inte träffats ordentligt på länge så det kändes som att det var dags nu.

Började med vitlöksbröd till förrätt. Sedan spelade vi lite kort innan det blev varmrätt, tacos! Efter det blev det lite mer kortspel och brädspel. Under tiden åkte godisskålen fram och så även efterrätterna. Japp, jag hade gjort två efterrätter! Först en Pollypannacotta eftersom hon gillar Polly. Sen gjorde jag även en Ahlgrens bilar-pannacotta. Enkelt och gott!

Efter det så jäste vi ett tag i soffan, lyssnade musik och surrade allmänt innan hon åkte hem igen. Mycket trevlig kväll! Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0