Kanske i morgon

Jag tänker varje dag att jag ska hinna så myclet efter jobbet, men aldrig att man tar sig tiden att göra det. Varför är det alltid så?
Vi skulle verkligen borda göra klart pepparkakshuset, det tar liksom fem minuter så är det klart men inte att man ids. Sen hade jag tänkt jag skulle koka knäck ikväll, det sköter sig ju ganska bra själv då man har en termometer med larm, men det har jag inte heller orkat ta mig för. Får väl vara glad att vi ides vika klart tvätten och bädda rent i sängen.

Vet inte, humöret har inte varit på topp idag. Jag hoppas att jag har lite mer energi i morgon, så kanske knäcken och pepparkakshuset blir gjort i alla fall. Sen ska det bakas lite mer inför julen också, samt att jag borde städa ihop fikat som fortfarande tar upp rätt stor plats i frysen sen kalaset. Det försvinner lite då och då, så att packa ihop och blanda sorterna i tre-fyra burkar känns bättre än att ha dom i åtta-nio stycken.

Nåja, imorgon är en annan dag. Den ser jag fram emot som en lite piggare och bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0