Bravo Boost Lemonad + Ingefära

Är just nu testpilot för en av Bravos nyhet, nämligen Bravo Boost Lemonad + Ingefära. Bjöd av den till mina kollegor för att få veta vad fler än jag tycker och det visade sig att vi tyckte väldigt olika.
 
 
Jag själv tyckte den hade en god och läskande smak av lemonad men saknade helt smaken och hettan från ingefära. Om den fanns i små flaskor skulle den vara ett bra alternativ om man behöver en liten koffeinkick tillsammans med en banan typ om man ska iväg och träna, skriva prov eller bara behöver lite extra energi. Annars vet jag inte om jag skulle köpa den skälv igen, det är ingen juice som jag skulle ställa fram på frukostbordet direkt.
 
Mina kollegor tyckte lite annars än mig. En tyckte att det smakade mycket ingefära, en tyckte smaken var sådär överlag och en tyckte den var riktigt god och såg den som en bra PWO, alltså något man dricker för att få mer energi till att träna och därför prestera bättre.
 
Det mest negativa är nog priset, 30:- för 750ml tycker jag är i dyraste laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0