När livet kommer emellan

På ett sätt känns det ju bra att man har annat att göra än att hänga på nätet och blogga en massa. Men samtidigt önskar jag att jag tog mig tiden ett par gånger i veckan att skriva ett blogginlägg, för det är ju så himla kul att kunna blicka tillbaka sen och se vad man gjorde den där sommaren 2016.

Just nu känns det som att det har hänt så sjukt mycket att jag inte vet var jag ska börja. Livet har liksom kommit emellan allt, på gott och ont. Tråkiga saker har hänt men mest roliga som tur är! Jag har tusen järn i elden just nu och även fast det stundvis är lite jobbigt att aldrig ha en ledig kväll så gör jag ju roliga saker! Och på sommaren borde man utnyttja alla tillfällen till att vara ute och ha kul, att träffas och umgås med folk på
Nu bestämmer jag att resten av månaden så ska det komma upp ett inlägg om dagen! För att liksom skriva ikapp vad som har hänt under dom här tre veckorna. För min egen skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0