Tennisskola

Under tre veckors tid, tre kvällar i veckan, har jag gått på tennisskola här på byn. Vi har haft otroligt tur med vädret, fint väder alla dagar utom igår då vi var tvungen avbryta efter 30min pga regn. Annars har det nog varit sol alla kvällar!

För 300:- totalt så har jag fått lära mig otroligt mycket! Från att i princip aldrig ha hållit i ett racket så går det ibland rätt så bra vissa stunder! Andra stunder är jag sämst och blir sur. Men det har varit så himla kul! Vi har varit ett riktigt bra gäng på upp till 10 pers som mest!

Nu gäller det att inte glömma bort allt utan att faktiskt försöka spela någon gång då och då. Har ett par kompisar jag kan bolla med!

För er som missat detta, det återkommer säkerligen nästa sommar igen! Då ska jag också vara med, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0