En december-utmaning

Jag har kommit på en sak. Jag saknar att kunna bläddra tillbaka i bloggen och läsa om saker jag gjort. För som det är nu skriver jag typ 2-3 inlägg per månad. Så vill jag inte ha det! Men jag hittar inte riktigt tiden till att blogga, tyvärr. Men nu ska jag försöka utmana mig själv! Jag ska försöka att blogga varje dag hela december ut! Det behöver ju faktiskt inte ta så himla lång tid. Jag har två kvartsraster på jobbet varje dag som jag skulle kunna utnyttja bättre. Som det är nu blir det mest att kolla Facebook, Instagram och Snapchat. Kanske pratar man med kollegan mittemot om man rastar samtidigt. Eller gör båda sakerna samtidigt.

Helst både text och bild då. Det ser lite roligare ut!

Ser faktiskt lite fram emot det här! Ska bli spännande att se om jag lyckas! Har ju ändå så himla många saker jag skulle kunna skriva om så det är ju inte däri det ligger.

Mot december och vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0