Storforsens Julmarknad

Första advent är här och det innebär Storforsens Julmarknad! Som vanligt så innebär det för mig att öva hela dagen lång, göra ett besök på marknaden, äta julbord och sedan hålla i årets mysigaste julkonsert.

Julbordet var lika bra som tidigare och likaså efterrättsbordet. Däremot saknade jag skumtomtarna. Måste nog köpa en burk tror jag. Tror inte jag ätit en riktig skumtome än!

Julkonserten blev en succé åter igen! Var lite rädd att det inte skulle bli fullsatt som det brukar, men två minuter innan vi skulle börja så vällde det in folk och kapellet blev smockfullt! Så spelade vi lite drygt en timme blandade jullåtar och lite annat också.

En bra dag helt enkelt!

Trevlig första advent på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0