Nykär

När jag skrev här tidigare för någon vecka sen om harmoni och hur bra jag mår just nu, att livet går min väg nu, så nämnde jag mest träningen och det nya jobbet men att det även fanns andra faktorer som boostade mitt välmående. Den största faktorn där är faktiskt en kille!

Jag är så nykär så det sprutar små rosa hjärtformade moln ur öronen på mig! Den här killen är helt fantastiskt! Jag kan liksom inte fatta att jag hittat en sån fin en, jag måste nypa mig i armen varje dag för att fatta att det inte bara är en dröm!
Hur har jag kunnat ha den turen att hitta någon som han?! Någon som verkligen bryr sig om mig, som lyssnar på vad jag har att säga, som varje dag berättar för mig hur fin jag är, som överöser mig med pussar och kramar.

Jag vet att vi inte har känt varandra eller träffat varandra speciellt länge, men som jag känner för oss och för honom, så har jag aldrig känt förut! Det är en helt makalös känsla! Jag går liksom runt på små lätta moln och bara ler konstant! Sandra på jobbet säger att det lyser om mig och som jag känner mig så är det inte konstigt om det även syns!

Vi hittar på en massa saker hela tiden! Förra veckan hann vi med att bestiga Kanis, se bio, träna, cykla och klättra upp genom ett litet berg. Jag har aldrig en tråkig stund med han! Han är bara för bra! Och han är min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0