En helg går fort

Så var det söndagkväll igen. Tiden går så himla fort, jag fattar inte riktigt vars den tar vägen?!


I lördags jobbade jag först mellan 10-14 (fick lite sovmorgon minsann). När jag kom hem hade älsklingen preppat sina skidor så vi äntligen kunde ta oss ut i skidspåret! Ett litet varv ute på dalen, alltså ca 3,3km, blev det. Självvalt då jag just nu går på ett kraftigt kaloriunderskott (ska berätta mer om det senare) och Stefan är rädd för att få lika ont som sist vi åkte skidor. Men det var skönt den lilla stunden vi var ute, precis lagom!


På kvällen kom mor och far, dags för årets revy! Riktigt roliga var dom, vissa sketcher bättre än andra! Eva och Bittes semmelträningar är ju så himla bra!


Idag for jag, Stefan och mamma till Boden för att städa ut hans lägenhet. Vi var nog där mellan 9:30 och 15, gick riktigt bra faktiskt! Äntligen är det bortgjort och nu hoppas vi bara att dom godkänner städningen. Lite grejer kvar i förrådet men det tar han hem i veckan. Sen är Boden ett minne blott och vi blir sambos på riktigt riktigt!
Firade städningen med ett besök på Dollarstore och en påhälsning hos hans bror och svägerska.

Kvällen har vi vigt åt diskning, tvättning (som fortsätter imorgon bitti), lampbyte, lätt röjning och nu Netflix! Skönt att få göra bort en massa tråkigheter, samtidigt som lägenheten blir roligare.

Nu ser vi fram mot en ny vecka och den sista på kaloriunderskott. Vad jag längtar efter god mat, sås, snask och bröd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0