Första armbrytarträningen

I tisdags var det dags för min första armbrytarträning! Bröt konstant i typ en halvtimme, var lagom mör efter det. Hade dessutom trott på en helsikes träningsvärk, men jag har inte känt så mycket faktiskt.

Däremot har jag en del teknik att träna in, har en tendens att tappa handleden. Men det ska bli kul att se hur fort man kan utvecklas.


Även om jag inte fått så mycket träningsvärk av just armbrytningen (har däremot träningsvärk från veckans tre gympass) så känner jag av den på andra sätt. Som ett blåmärke på armbågen, "kläm"skador på händerna, ömma höftben och känselbortfall i ena armen! Låter kanske illa men det är sånna "skador"man ska ha efter att ha brytit arm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0