1 års skillnad

För ett år sen var jag i mitt livs form! Jag tränade mycket och åt rätt så bra, inte alltför mycket godsaker med andra ord. Och det syntes verkligen på mig! Dessutom hade vi haft en lite finare sommar än vad vi har haft i år så jag hade ändå fått lite färg, trots att jag jobbade heltid hela sommaren.



Det är precis 1 år mellan dessa två bilder! Det har hänt rätt mycket på det året. På vågen skiljer det nog 10kg, men med världens finaste skatt i magen så spelar det ingen roll vad jag väger! Jag tränar inte alls så mycket nu, blir det tre pass i veckan får jag vara nöjd (då räknar jag in promenader som träning). Men jag lyckas ändå hålla mig i hyfsat god form trots lite träning, en hel del godsaker och en växande mage. And I love it! Skulle inte för alla pengar i världen byta bort dagens jag mot förra årets jag. Jag älskar min kula på magen, det lilla livet som sparkar på därinne och mannen som har hjälpt mig till den här delen av livet! Jag längtar tills vår bebis är här, tills vi får hålla det lilla livet i våra armar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0