Nu händer det grejer!

Elsa vände första gången på sig då hon var 3 månader och 1 dag. Det missade vi tyvärr men 5 dagar senare gjorde hon det flera gånger, vilket jag även skrivit om här. Det var tydligen bara kul i två dagar för sen slutade hon. Tills i helgen! Torsdag och fredag förra veckan var Stefan bortrest i jobbet så jag och Elsa var hos hennes mommo och moffa. Jag är ganska dålig på att ha henne på mage men mamma lät henne ligga några stunder på mage. Kanske var det det som gjorde det för sen i helgen har hon typ vägrat ryggläge! Hon snurrar runt fortare än man hinner säga hej! Så i stället för att höra klossarna i babygymet skallra så stånkas och stönas det!

(null)
En mycket ovanlig syn numera.

En annan grej som hände idag var att hon smakade på sin egen fot! Han har under en veckas tid ungefär börjat vandra neråt men händerna. Först var hon kring blöjan och slet i kläderna, sen benen och så slutligen fötterna. Medan jag bytte blöja på henne idag så grabbade hon tag i foten och inte lång tid efter så hade den nått munnen! Är otroligt glad över att jag hade mobilen i närheten så jag lyckades filma det! Hon försöker verkligen slicka och suga i sig halva foten!

Nu är bara frågan vad nästa grej blir? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0