Bakbloggen uppdaterad!

Efter ca 1,5 års stiltje har jag ÄNTLIGEN uppdaterat bakbloggen min med lite nya recept! Det var på tiden va?! Har skrivit fem nya recept, det första ligger uppe redan nu och sen kommer det komma ett varannan dag fram tills nästa måndag den 19/2. Ska försöka se till att det inte dröjer 1,5 år till tills nästa gång jag uppdaterar den. Ska försöka gräva fram lite nya recept också så jag har något att göra på dagarna här hemma. Eller jag har ju ganska mycket att göra, men en liten bebis och ett helt hus där alla rum inte är klara än. Men man kan ju inte göra sånt varje dag (förutom att ta hand om bebisen såklart!).
 
 
Så klicka in på bakbloggen och bläddra bland alla recept, har ni några favoriter ni tycker jag ska testa så skickar ni era bästa recept till mig cokså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0