6 veckor - första natten i vaggan

Kan fortfarande inte fatta att hon funnits hos oss i 6 hela veckor! Känns som tiden står stilla men samtidigt rusar fram! Min lilla bebis är ju en stor bebis nu. När hon är vaken är hon liksom mer vaken än tidigare, men hon är i en period nu där hon sover väldigt mycket, både natt som dag. Älskar att se henne sova, hon är så fin min lilla skatt!

(null)

Inatt var dessutom första natten hon sov hela natten i vaggan! Hon hade sovit mycket på dagen så hon behagade inte somna på kvällen förän klockan var närmare midnatt. Hon somnade hos oss i sängen och så la jag över henne i vaggan efter en stund. Där sov hon tills klockan var 3:20. Åt, fick torr blöja och så la jag henne i vaggan, strök henne över nosen och så sov hon igen tills klockan var 6:40 eller nåt sånt. Åt, bytte blöja och så somnade hon vid bröstet. Klev upp först då pappan for på jobbet vid 9:30. Tänk om alla nätter kunde vara så! I och för sig så är dom ju nästan det, förutom att hon inte brukar vilja somna om i vaggan på natten. Vi får väl se hur den här natten blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0