Följer med

I slutet på förra veckan gjorde jag ett test på Elsa som hon klarade galant! Vi pratade nämligen med mormorn via FaceTime och så vände jag telefonen så hon såg displayen. Sen for jag med telefonen fram och tillbaka medan mormorn pratade på och Elsa följde telefonen med blicken! Så himla stolt man blir som mamma när ens lilla bebis redan har börjat lära sig saker! Hon är inte en månad ens och har redan lärt sig saker! Och här om dagen så var hon vaken nästan 3 timmar i sträck! Min stora lilla bebis!

(null)

I veckan är även veckan då hon blir en månad! När hände det liksom?! Hon ska ju vara vår lilla bebis och hon börjar redan vara så stor! Mammas hjärtegryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0