Kidnappad 30-åring

Onsdag förra veckan (samma dag som snön kom) drog jag och några tjejer till Piteå för en överraskningsmiddag för Elin som fyllt 30! Pinchos blev restaurangen och alla var glada, mätta och nöjda med kvällen! Goda drinkar, god mat och gott sällskap!

(null)

Vi började med var sin drink innan vi kollade vad vi ville äta. Dom andra tjejerna valde sangria av olika slag medan jag drack Fizzy Bubble-drink! Så himla god! Söt, men riktigt god!

(null)

Jag började med en kantarellsoppa, inte den mest smakrika kanske men okej var den. Sen fortsatte jag med en Norrländsk carbonara med västerbottenost, osten smakade inte så mycket men baconen smakade riktigt gott!

(null)

Sen fortsatte jag med dumplings som en i föräldragruppen rekommenderat. Dom var helt okej! Sista rätten blev kebabtallriken vilken jag även tyckte bäst om! Riktigt, riktigt god! Rekommenderar den starkt!

(null)

Sist men inte minst så avslutade vi med lite dessert. Jag valde den rosa crème bruléen, så förutom att den var god så gjorde jag en god sak. Pinchos skänker pengar för varje brulée dom säljer. Elin och Malin tog varsin chokladfondant, fick smaka litenoxh måste säga att den var sjukt god! Speciellt med den salta kolasåsen till!

Vi var nöjda och Elin blev glatt överraskad. Att hon aldrig varit på Pinchos förut men hade velat dit gjorde ju saken bara bättre! Tack för en trevlig kväll tjejer! En var saknad!

Kommentarer
Postat av: Ellipelli

Maten såg god ut, sällskapet det bästa, måste varit en trevlig kväll 😊 💕

Svar: Det var det absolut! Men vi saknade vår Elli 😘
GretaTurbo

2018-10-15 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0