Mysiga dagar på stan

Efter att ha vaktat barn för två veckor sen så bjöd Erika och Algot mig och Elsa på hotellnatt i veckan! Vi strosade på stan, shoppade lite och på kvällen åt vi middag på Pinchos!

(null)

Denna gången åt jag baconlindade dadlar (vet inte riktigt vad jag tyckte om det, men kommer nog inte äta det igen), vitlökschampinjoner (som inte smakade speciellt mycket vitlök), svamprisotto som var riktigt god och kebabrullen (som var lite bättre i Piteå faktiskt). Till efterrätt blev det choklsdfondanten (som var lite snål på den salta kolasåsen) som var god den med!

Onsdagen hade vi tänkt vi skulle på Leos Lekland men efter att ha gjort stan färdigt och kollat in bilbarnstolar och Storheden så var barnen trötta och timmen för sen. Men då får det bli en annan gång helt enkelt.

Hade i alla fall två mysiga dagar med folk jag gillar! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0