Gynning överger TV4?

Jag hoppas verkligen på det som skrivs här! Aftonbladet skriver nämligen att Kanal5 vill ha Carolina Gynning som ny kvinnlig tvprofil. Deras Emma Andersson kommer troligtvis inte att vara kvar.
Så här säger Gynning om allt det här: "Jag gör den här "Idol"-turnén, that's it. Jag vet inte vad som händer till hösten.?  Med då är det ju som bekräftat, det man har funderat så mycket över. Det har låtit så konstigt att Carina och Carolina bara ska vara programledare för själva Idolaudition. Men det verkar ju så nu. För skulle det inte vara så, så skulle ju inte Carolina ha sagt att hon inte vet vad som händer till hösten. För skulle hon ha varit programledare för hela Idol, så hade hon ju varit uppbokad där hela hösten och fram till början av december.
Som sagt, jag hoppas verkligen att det bli andra programledare för Idol till hösten.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag hoppas verkligen Carolina Gynning fortsätter som programledare för Idol. Vem skulle kunna göra det bättre än hon!? De tidigare programledarna har bara varit SÅ tråkiga, ett riktigt bottennapp förra året med Mogge och asjobbiga Sanna Bråding! Tacka vet jag Carolina Gynning, som alltid är glad, charmig, galen, rolig och bjuder på sig själv! Go Gynning!

2007-09-14 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0