3 veckor kvar nu!

Det är bara tre veckor kvar nu innan Idol drar igång igen! Den 4 september kl 20:00 på TV4, missa inte det! Jag kan lova att jag sitter bänkad då hemma i soffan! Och sitter jag inte hemma i soffan så sitter jag då på en stol på jobbet. För se det, det ska jag! Och dom på jobbet kommer säkert se med mig i så fall, för ALLA vill ju se på auditiondelen, det är ju det roligaste. För en del. Det är åtminstone den delen där man får skratta mest, det måste jag nog hålla med om, även om det inte är den roligaste delen. För när själva programmet drar igång på allvar är det roligt, och spännande. Lite tragiskt och skandalaktigt ibland, när fel deltagare åker ut. Men vi kan ju hoppas på att vi inte får någon ny Cissi eller Johan. Jag har inget emot dom personligen, utan bara att dom, trots (väldigt) dåliga sånginsatser, röstades vidare vecka efter vecka. Det vill vi inte se i år.


Så glöm inte nu,  4 september kl 20:00 på TV4!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0