En ursäkt är på sin plats

Jag måste få be om ursäkt. Jag har inte skrivit något om någonting sen i lördags. Saken är den att jag inte riktigt har haft tiden på min sida. Jag har inte varit hemma, pga jobb, träningar och en massa annat. Jag ska försöka skriva lite senare idag, och försöka hinna ändra headern också, innan jag far ikväll. Jag jobbar nämligen till 21.30 ikväll, och 22.39 går tåget. Så jag har en timme på mig att hinna packa färdigt, packa ihop datorn, och fara iväg till stationen. Den ligger i och för sig bara några hundra meter bort, men man måste ju ändå vara där i tid.

Som ni kanske märkte i inlägget tidigare så har jag nu fixat så jag kommer kunna liveblogga litegrann från finalen i morgon. Det kommer inte bli så mycket, men några inlägg med bilder, och kanske någon film, ska jag lägga upp. Sen kommer jag med en mer utförlig recension om kvällen sen jag kommit tillbaka till hotellrummet.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0