Hur i hela helsike kunde Chris åka?

Det måste vara stora fel i antingen svenska folkets hjärnor eller fel i maksinerna som räknar röster. Hur kunde Christoffer åka? Han var inte bäst ikväll, men han är ju alltid annars bäst nästan! Jag fattar ingenting. Jag är gråtfärdig, på riktigt, och helt chockad! Juryn kände på sig att det var något fel på gång, men dom trodde det var Daniel som skulle åka. Hur kunde det här hända? Det är så fel. FEL FEL FEL FEEEEL!

Och hur kunde Andreas fått flest röster av han, Chris och Mattias? Just nu hatar jag alla som glömde rösta på Chris ikväll. Har ni inte lärt er att man inte får tänka att han är säker? Jag är så fruktansvärt arg, besviken och ledsen. Det var så fel!

Vad ska jag nu se fram emot varje fredag? Vad ska jag nu hoppas på? Jag hade ju sett Chris i finalen. Det kommer säkert stå mellan Andreas och Amanda som det känns nu. Nu hoppas jag alla skärper sig!

JAG ÄLSKAR DIG CHRIS! Ge inte upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0