Idolfinal i Globen

Som dom allra flesta vet, så har ju Idolfinalsbiljetterna släppts idag, eller i morse kl 9:00. Och då satt min mamma redo, eftersom jag jobbade, och bokade två biljetter åt oss. Så nu ska vi iväg till Stockholm och se Idol 2007s final, live i Globen! Det kommer bli så fruktansvärt kul det här, och jag längtar så himla mycket!

Jag har nämligen väntat på det här sen förra årets Idol drog igång. Men eftersom dom inte sålde några finalbiljetter då, utan lottade ut dom, så kunde vi ju inte se den live. Det blev på en liten dataskärm i ett litet studentrum istället. Nu kommer jag få se det live i Globen, som rymmer 13850 pers! Förstår ni ändå! Bättre än vad jag hade väntat mig. Och det är fett med snice!

Egentligen var det meningen jag skulle fara med mina kompisar, som jag såg finalen med förra året på dataskärmen, men dom hoppa ju av i sista stund. Tur mammsen ställer upp då, så jag slipper fara själv. För jag hade gett allt för att få se den live, nu när det äntligen fanns biljetter till försäljning. Men att fara med mamma kommer bli minst lika bra. Då hinner vi träffa några bekanta där nere också hoppas jag.


IDOL 2007 FINAL I GLOBEN - HÄR KOMMER JAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Synd att det inte blev att vi alla for. Men bra att du fick någon annan med dig för du ville verkligen se finalen mest av oss alla :) Hoppas det blir roligt alla fall. Fick ni bra platser?

2007-10-08 @ 19:21:48
URL: http://idolworld.wordpress.com
Postat av: GretaTurbo

Ja, det är verkligen synd. Men men. Vi fick hyffsade platser ändå, om du kollar på ticnet så är det den gröna längst bak till vänster.. första raden! =) Så jag tror det blir bra! Å så blev det så att bror och svägerska föjjer! =)

2007-10-09 @ 07:56:09
URL: http://gretaturbo.blogg.se/idol2007/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0