Grattis Patrizia och Anastasia

Jaha. Det var alltså slumpmässig lottdragning av vilka som fick dom första finalplatserna. Jag trodde ju att dom två med flest röster skulle få platserna, men tydligen inte. Eller gör dom skillnad på tjejerna och killarna? För igår verka det ju som att killarna som hade fått allra flest röster gick vidare. Men var Sam och Daniel också slumpmässigt dragna? Eller? Tycker aldrig att det blir någon klarhet i dom här reglerna. Hoppas att reglerna i fregdasfinalerna kommer vara som förut.

Ja, vad ska man säga om det här då? Anastasia?? Okej, det trodde jag ju verkligen inte! Trodde hon skulle vara en av dom två tjejerna som skulle få sjunga om. Men att Patrizia gick vidare är helt okej, hon är ju ändå tredje bäst av tjejerna, tror jag. Jo, det tror jag nog faktiskt.

Hoppas bara dom klargör fort i programmet imorgon vilka andra 3+3 som har gått vidare. Jag vill inte vänta nå länge på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0