Kvalveckan del 5: Sista finalplatsen

Ja, nu blev det ju som jag ville. Knut, Michel, Evelina och Tamela fick sjunga om. Jag tycker alla gör sina uppträdanden bättre än tidigare. Och om jag ska välja en jag tycker ska gå vidare, så vet jag ärligt talat inte riktigt.

Evelina borde gå vidare pga sin unika röst. Det finns ingen som har en röst som henne.
Michel borde gå vidare därför att han nog är den bäste sångaren av dom här 4.
Samtidigt borde Tamela gå vidare, för hon har också en ganska bra röst. Men samtidigt borde hon inte gå vidare, för hon har redan släppt skiva och fått smaka på artistlivet.
Knut gjorde nog sitt bästa framträdande ikväll, men det räcker inte. Han är inte tillräckligt bra, och så får jag inte känslan av han att han vill det här tillräckligt mycket. Eller jag vet inte, men jag tycker då inte om han.

Så, vem borde gå vidare ikväll då? Om man ser till det jag skrev tidigare om AftonBladets läsares favoriter, så borde Tamela gå vidare. Vad jag själv vill? Jag har absolut ingen aning. Antingen Tamela eller så Michel.

Men det får vi se alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0