Aldrig mer aceton

Är så himla sur på mitt aceton nu. Har suttit i flera timmar för att fixa naglarna. Det är inget märkvärdigt, men jag har låtit alla lager av lack torkat ordentligt, minst 15 minuter. Och 3 lager på varje hand blir minst 1,5 timmar. Minst! Och nu måste jag göra om ena handen. Snyft... Skulle ta bort lacket från tånaglarna, och eftersom jag bara har aceton, och inget vanligt nagellackborttagningsmedel, så tänkte jag skydda naglarna med att bära en plasthandske. Tror ni inte att det for rätt igenom och kladda ner lacket. Så det är bara att börja om. Tur att tånaglarna inte tar lika lång tid att fixa...


Den fula acetonkladdiga handen.


Den fina handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0