Året 2011 i bilder

Januari


Året inleddes med ett bröllop. Sedan klippte jag mig kort och jag och mamma åkte till Stockholm för att shoppa.

Februari


Tränar hårt och är med i min första styrketävling, Kraft och Hälsa-mästerskapet.

Mars


Såg mitt första spex när jag hälsade på Jennifer i Örebro, gick klätterkurs och hade magsjukan från h*vetet.

April


Blev med iPhone 4 nästan samtidigt som jag blev "moster"!

Maj


Semester i Alanya och svettig cykeltur mellan Vidsel - Älvsbyn

Juni


Det stormar, är på Blåsarfest och spenderar midsommaren som hippie.

Juli


Hade min livs första sommarsemester, såg smygpremiären av sista HP-filmen på bio och Isabelle fyllde 2 år.

Augusti


Röjde gräs i Hällsel, såg den beryktade The Human Centipede och blev utvald till att vara med i Svensktoppsjuryn.

September


Spenderade 2 veckor på Cypern, Ronja fyllde 1 år och vi hade 20-års jubiluem med NUS.

Oktober


Började mitt nya liv på riktigt och sprang 1 mil på 55 minuter.

November


Bakade bullar för första gången, fyllde 25 år och tränade på.

December


Julstökat och bakat i massor. Miste min älskade morfar på självaste julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0