Bagarstuga

Nu har jag stått och bakat i köket sen jag kom hem från jobbet. Och för er som inte vet hur länge det är så är det ganska precis tre timmar sen. Nu ska jag ta en välförtjänt paus där den sena lunchen/tidiga middagen ska intagas framför ett avsnitt av Merlin. Måste äta nu, för vid 18-tiden ska jag iväg på gymet, och jag kan inte vara nyäten då.
Får dessutom sällskap idag, det är väldigt länge sen jag hade sällskap på gymet, så det ska bli kul! Ska göra allt i min makt för att deras bröst- och bicepsmuskler ska värka! Det är min plan, för det är det jag ska träna. Får hoppas att dom också tränar det med mig då!

Och mest troligt kommer en del recept upp ikväll och sen gör jag tidsinställda inlägg med övriga recept, så får ni dom utportionerade i lagom dos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0