Heldag på stan

Efter 11 timmars sömn var jag på topp imorse! Kom oss iväg lite senare än tänkt, men man måste ju få vara fin i håret, visst mamma?!
Har köpt lite julklappar och en massa nya toppar till mig själv! Ni får se dom vid ett senare tillfälle. Köpte med oss lunch i form av blöta (dopp i grytan) och for till lillebror som låg hemma sjuk. Riktigt gott med blöta och massa smör! Sedan blev andra halvan av stan besökt innan vi kl 18 halvt blev utslängda från Cubus. Ut på Backen för att hinna på DollarStore och ÖB. Sedan hem till Älvsbyn. Skulle få middag hos Johan och Zara, lax och potatis. Blev akut utringd på jobbet, så det var bara att slafsa i sig maten och be Johan skjutsa mig. Men det var gott Zara, jag lovar! Synd jag inte fick smaka bättre på den.

Så jag kom hem för bara en timme sen. ser på NCIS nu, sen blr det godnatt, för imorgon börjar man 6:45. Och ungefär så fortsätter det resten av veckan. Ungefär som hela förra veckan. Fullt upp!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja men absolut:)

2011-12-06 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0