Julgran

Nu äntligen har julgranen kommit fram, i sin fulla skrud! Flickornas paket ligger färdiginslagna under granen och bara väntar. Nu gäller det att fixa alla andra paket också. Och vi börjar med det imorgon, blir nämligen en heldag i Luleå med min kära mor. Hoppas på att fixa fler julklappar då.



Börjar känna jullugnet. Kanske låter konstigt, alla andra börjar väl stressa mer ju närmare julen man kommer. Men dom kommande två veckorna har jag inga extraskift inbokade. Bara själva julhelgen, 23-25 december. Annars går jag bara mina 70%. Känns riktigt skönt! Nu hinner jag göra saker här hemma, jag hinner träna utan att stressa. Jag kan lägga mig ner och se en film på kvällen om jag känner för det. För samtidigt som jag "går ner i tid" så slutar dom flesta serier, eller dom gör juluppehåll. Så kvällarna är inte lika serieinbokade längre. Så då kan jag passa på att se andra serier. Började se på fjärde säsongen av Merlin igår, så jag blir ju inte helt ledig från serierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0