Snön lyser vit på taken

Har ju glömt att berätta det, men vi har ju faktiskt fått snö! Hela Sverige verkar ha fått det! Hur härligt som helst! Kom natten mot måndag, och det ligger kvar än. Har till och med snöat lite idag. I Vidsel är det säkert 3 cm på backen, vissa har hunnit skotta uppfarterna sina! Kanske blir det en vit jul ändå! Vi får hålla tummen för det!

Idag har jag varit duktig och varit och gett blod. Känns bra! Och nu gick det på första försöket, även om det krånglade lite på slutet. Sist jag skulle ge stack dom mig i båda armarna utan resultat. Nu gick det direkt, men då försvann blodflödet mot slutet så hon fick vicka lite på nålen. Men jag fyllde upp påsen i alla fall!

Nu ska jag byta om och åka upp på hotellet, blir ett kvällspass ikväll. Sjukt länge sen sist känns det som, fast det är nog kanske bara en månad sen. Nåja.

Imorgon ska jag försöka göra lite beställningar, får se om jag hinner sen jag kommit hem till Älvsbyn och tränat och innan jag ska på jobbet. Annars får jag väl göra det efter jobbet.

Mot hotellet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tur ska vi väl inte kalla det. Jag kommer ju bli uppsagd när som helst :(

2011-12-07 @ 17:58:41
Postat av: Elin

Här är ingen snö, men lika glad är jag för de ;)

2011-12-08 @ 12:37:28
URL: http://lejjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0