Två nya godsaker

Här kommer det mer bilder och recept på vad jag bakat i veckan.


Mariannetryfflar, sjukt goda! Skulle kunna äta en hel näve av dom, men jag tror jag skulle börja må lite illa då. Men ett par, tre stycken går lätt ner! 


Sökte runt på internet på något gott julfika och hittade dom här. Hel vanliga dammsugare, fast med pepparkakssmak istället för punsch! Och oj så goda dom blev! Och inte alls svåra att göra! Det tar lite tid då det är flera moment och det ska frysas och sådär, men lätt värt det! Juldammsugare helt enkelt! Eller pepparkaksrullar. Eller pepparkaksdammsugare. Eller vad ni då vill kalla dom.


Blev lite pepparkakssmet över, så då rullade jag kulor, frös och doppade dom i choklad. Mycket, mycket gott det med! Blev lite som cake-pops, fast utan pinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0