Nyårsafton - utvärdering av året 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hade en veckas semester i somras!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några nyårslöften...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Hanna och Christer fick lilla Elensia!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min morfar gick bort på julafton.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Cypern.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En pojkvän!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 24 december. Julafton kommer aldrig att bli sig lik igen.
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag var utan godis och sötsaker i drygt en månad och att jag lyckats träna mig i ganska bra form.
9. Största misstaget? Att man inte tagit mer kort på sina nära och kära.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Fick magsjukan från h*vetet i mars.
11. Bästa köpet? iPhone 4!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Att resa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket! Isabelle och Ronja blir man alltid glad av. Lilla Elensias födelse.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Satan i gatan - Veronica Maggio
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Årets sista vecka har enbart bestått av sorg och saknad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina nära och kära.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tittat på TV (serier).
18. Hur tillbringade du julen? Dagen före julafton firade vi jul hela familjen. Resten av julen grät jag.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives.
21. Bästa boken du läste i år? Alla Lotta-böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Veronica Maggio
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Uggs!
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kommer på...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade fikakalas hela dagen lång. På kvällen blev det tjejmiddag och utgång på Challange i Piteå.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att vi hade fått ha kvar morfar i livet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Korthårig, leggings, arbetsklädd.
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina nära och kära, speciellt brorsdöttrarna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford, fortfarande!
31. Vem saknade du? Jennifer och Erika som pluggat och jobbat borta. Min Morfar sista veckan på året.
32. De bästa nya människorna du träffade? Lilla Elensia, som jag träffat alldeles för lite under året. Och Stugfolket som jag firade in det nya året med!

Kommentarer
Postat av: Johan

Sista svaret är väl inte riktigt fullständigt va?;)

2012-01-15 @ 13:02:13
Postat av: Lotta

Johan: Nu är det det! ;) Så kan det gå då man skriver tidsinställda inlägg! Tur du är uppmärksam!

2012-01-15 @ 20:45:09
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0