Facerape och frieri!

Gjorde en minifacerape mot Jennifer för en stund sen. Fast, hon stod bredvid och godkände det hela. Inte så farligt med andra.

Igår kom vi fram till Stockholm bara 10 minuter försenade. Gick och kollade var ifrån mitt tåg skulle, så då gick jag till spår 5. Hade lite problem med att förstå vilken som var vagn ett, men medan jag stod där och funderade började det lysa en skylt framför mig på tåget där det stod Göteborg, vagn 2. Så jag antog att vagnen längst fram var vagn 1, och det var det.

Strax efter 9 var jag framme i Örebro, och strax efter det kom Jennifer och Cissi och hämtade mig. Så gick vi några ärenden på stan innan vi strax efter 11 landade i hennes lägenhet. Sedan fixade vi oss från typ halv 12 till 14! Dets kulle duschas, blåsas hår, plattas hår och sminkas. Och klä sig skulle man, och så hinna äta. 14:30 begav vi oss till bussen som tog oss till Universitetet.

Kl 16 började spexet, och wow! Så sjukt kul och roligt och bra det var! Är ju första gången man är och ser ett spex, så man hängde inte riktigt med i början med alla omstarter och sådär. Men sjukt kul var det! Måste absolut komma hit nästa år igen och se det! Antar att Jennifer inte kan slita sig ifrån det nu i första taget!

Efteråt blev det 3-rättersmiddag på något ställe. Skagentoast till förrätt, kyckling, potatisgratäng och svampsås till varmrätt och chokladpudding till efterrätt. God mat, men jag var inte så hungig, vet inte varför. Det åts och bjöds på roligheter. Och så fick vi alla vara med om ett frieri! Inte varje dag man får bevittna det!

Vid 1-tiden var det dags att städa ihop och sen bege sig till stället där efterfesten skulle vara. Tyvärr blev vi inte så långvariga. Vissa var visst kvar till typ 6 på morgonen!

Idag har vi spelat kort och handlat mat. Inget annat typ. 18 for Jesper och Cissi hem till Stockholm, och då satte vi oss och såg en film. Raise your voice hette den med Hillary Duff.

Nej, nu blir det nog att gå och lägga sig. Är lite trött efter inte alltför mycket sömn dom senaste nätterna. Inatt somnade jag nog 1 minut efter att vi släckt lampan. Trött!

Natti

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som att ni har det bra i Örebro :)

Jag vill också bort från Älvsbyn ju! Hur länge blir du där förresten? :)

Jo jag tror starkt på att det är allergin...är typ allergisk mot allt :S

Vet att det inte är så smart...men ibland så struntar man i det :P

2011-03-21 @ 10:25:45
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Den ÄR grymt skön! :D

Okej, härligt. Jo jag vet, det är du och jag som jobbar onsdag kväll! :)

2011-03-21 @ 19:44:55
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0