Sjukling

Jaha, det blev inte bättre än såhär. Onsdagkväll var jag helt slut och orkeslös, så jag sjukskrev mig igår, torsdag. Igår mådde jag redan mycket bättre så hade inga andra planer än att jobba i helgen. Tji fick jag! Efter att ha sovit som en kratta inatt och vaknat säkert en gång i timmen så är febern tillbaka och jag känner mig sjuk och ledsen och trött och slut. Så hade inte mycket annat val än att sjukskriva mig i helgen också.

Nu ska jag se klart säsong 7 av Supernatural innan jag försöker sova en stund. Sen blir det nog att se lite Merlin eller nån av alla Disneyfilmer jag inte hunnit se än.


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig <3

2013-01-18 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0