6h kvar nu...

Nu sitter jag här på Globen hotellet i Stockholm. Har checkat in, och startat upp datorn. Nu väntar man bara, en spänd förväntan. Om 6 timmar så har finalen dragit igång, och då sitter man där inne, i den stora vita bollen.

Insläppet börjar kl 18, och strax efter det kommer vi nog vara på plats. Synd med det tråkiga blöta vädret, men tur det är inomhus. Bara tråkigt att stå ute i regnet och vänta på att få komma in. Det kommer ju vara en hel del kö, eftersom 13000 pers ska in. Visslerligen finns det ett antal ingångar, men alla används ju inte. Så det kommer bli en lång, blöt kö.

Jag kommer som sagt att försöka liveblogga från mobilen, ett inlägg då och då, i pauserna kanske, då har man mest tid. Kommer ta ett kort för varje inlägg jag gör. Frågan är bara hur bra bilderna blir. Men men, det är en annan sak. Kommer även i natt, eller i morgon lägga ut en massa bilder på min pixbox, även något här. Kolla in mer om det senare.

Jag hoppas såklart att Marie kommer vinna. Hon är värd det mycket mer än Amanda. Det är så sjukt att, om Amanda vinner, att hon får någon extra vecka på sig att göra skivan. Hon är väl inte värd mer än någon annan? Alla ska ha samma förutsättningar. Så det så!

HEJA MARIE!!! RÖSTA PÅ HENNE IKVÄLL, OCH GLÖM INTE BORT DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0