E.M.D - Sveriges nya super(idol)grupp

Det många har hoppats på, åtminstone jag och en kompis, har blivit verklighet nu. Förra årets Idoler Danny och Erik, plus årets Idol Mattias, ska bilda en grupp! E.M.D kommer dom att heta (Erik, Mattias, Danny), och första singeln är redan klar! En cover på Sting, Bryan Adams och Rod Stewarts "All for love". Undrar bara när den kommer ut.

image8


Producenten Joakim Stenhammar från Sony BMG hävdar att det inte är ett pojkband, utan en supergrupp. -"Svenska låtskrivare skeppar ut hits till utlandet - varför inte försöka med något liknande här hemma?" 
Fast, jag skulle nog säga pojkband ändå. Och jag tror alla andra kommer kalla dom pojkband. Men jag älskar pojkband, så jag tycker inte det är fel att kalla dom det. En superpojkbandsgrupp! Det ni! Får bara hoppas att det kommer gå bra för dom.

- "Vi ska försöka göra allt som går att göra i Sverige. Styrkan i gruppen är att vi har olika stilar" menar Erik.

Jag längtar redan efter singeln! Och kommande skiva?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0