Andreas imponerar

Andreas: Otippat värre, men det låter faktiskt riktigt bra! Särskilt Kizz-låten. Det kommer bli en mycket intressant kväll.

Amanda: Första låten hör man henne knappt, men då desto mer i den andra. Men jag tyckte inte det var så bra. Men vi får väl se, det ska ju som sagt gå dåligt på repet, för då går det bra när det väl gäller.

Marie: Hon är lika bra som vanligt. Hon kommer (hoppas jag) bli livsfarlig ikväll, för hon får verkligen inte åka ut!

Daniel: Det låter nästan lite falskt? Vad är det här? Hoppas han skärper sig till ikväll, för han får heller inte åka ut. Men det tror jag inte han gör heller, om än han skulle sjunga tokfalskt.

Kort sagt, Andreas överraskade verkligen. Marie är lite bra som vanligt. Daniel skrämmer en litegrann och Amanda var sämst.

Jag vill att Amanda och Andreas ska hänga löst. Den jag vill åker ut är jag inte säker på än. Det beror på hur man ser det. Om Andreas åker ut nu, så finns det en viss risk att Amanda klarar sig vidare till finalen, vilket jag verkligen inte vill! Men Andreas borde vara den som åker, han skulle egentligen inte ha varit kvar så här länge.
Om Amanda åker ut nu, så är chansen större att det blir Marie och Daniel i finalen, vilket jag vill. Men skulle det då bli en jätteskräll och Andreas hamnar i finalen, är det tokfel.

Så slutsatsen är väl sån, att Amanda borde åka ut, för att säkra både Maries och Daniels plats i finalen. För jag tror verkligen inte att Andreas kan hamna i final, det tror jag verkligen inte. Jag tror det är fler som ser Daniel och Marie i en final, än Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0