Anastasia först ut

Det blev som jag hoppades, och som juryn trodde. Anastasia åkte. Och tack för det, då slipper vi förhoppninsvis mer falsksång. Rättvist för en gångs skull. Men att Christoffer kunde hänga löst fattar jag inte! Han var ju en av dom bästa ikväll. Jag tror folk har glömt att rösta på honom helt enkelt. Men det får absolut inte bli som förra året, då Danny åkte ut. Det får det inte bli! Vi måste alla skärpa oss, okej?! Bra.


Filmmusik är då nästa veckas tema. Det kommer ju bli skitbra, jag älskar filmmusik! Hoppas någon sjunger något av Andrew Lloyd Webber. Han gör grymt bra filmmusik, som Jesus Christ Superstar och Fantomen på Operan.

Kommentarer
Postat av: Emil

Tjo!
Tänkte bara tipsa om ett bra band. Dom har tagit ställning och ger bort sin musik gratis och sprider den enbart genom sina fans. Tycker iden är cool och jag tror att det är så det kommer att se ut i framtiden. Gå in och tanka ner och sprid vidare om du gillar det.

www.magnacartacartel.com

2008-05-23 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0