Evelina fjärde tjejen att lämna

Vill först bara säga att jag kommer se Idolernas framträdanden först imorgon. Jag hann inte nu innan utslagningen, så jag gör det imorgon istället. Det blir så sent, och så är det ju som ändå "för sent".


Hur i alla fridens dagar kunde Sam sitta säkert? Jag kan ju egentligen inte uttrycka mig så mycket om saken, men det lilla man fick höra så var han ju sämst. Och juryn var ju enhällig, så varför? Jag vill inte att Sam ska bli den nya Johan. JAG VILL INTE!!

Mattias hängde löst, igen. Jag förstår inte riktigt, han är ju bra! Och att det stod mellan Amanda och Andreas rörde mig inte så mycket, vem som helst av dom hade fått hänga löst för mig, och nu blev det ju Amanda. Det syntes i ögonen på henne att hon inte trodde det, när Peter sa hennes namn.
Den tredje som hängde löst, och som också åkte, var Evelina.
När det då stod klart att Mattias satt säkert, så blev jag lugn. Så lugn, att jag nästan hade hoppats på att Amanda skulle ha åkt ut. Jag kände att jag ville ge Evelina en chans till. Jag är, som jag har skrivit tidigare, inte så förtjust i Amanda längre. Och senast nu ikväll, så prata jag och några kompisar snabbt om Idol. Dom dissar också henne nu. Vi kom fram till att sen hon kom vidare till final, så började hon sjunga falskt. Hon var suverän i kval och audition. I final, nej.

Så, synd att Evelina åkte, hade gärna sett mer av henne.


OCh av det lilla vi fick höra nu, så lät det som att Daniel var bäst. Men det hade jag nästan väntat mig också. Han, tillsammans med den låten. Jag kände att det inte kunde bli annat än bra. Nu vet jag ju inte om jag tycker det då jag senare ser hela uppträdandet, men jag tror det är lika bra som den lilla snutten vi fick se.'


Ja, nu är det bara två tjejer kvar, Amanda och Marie. Men alla killarna är kvar. Jag vill så gärna att Sam åker, och sen Andreas. Och så sen Amanda. Då har vi 4 stycken kvar, dom jag anser är bäst. Topp tre ser jag, just nu, som Marie, Daniel och Chris. Så blir det som jag hoppas, så ser jag åtminstone en av mina två favoriter i finalen. Men, det är ju som 5 veckor kvar eller så.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hey Darling!

Sam är kvar för att han inte är som alla andra, han låter inte som dom å det gör att han blir speciell, vilket gör att många röstar på han. (Tror jag).
Jag skulle ha röstat på han men jag blir för snål, det är bara ett tv program. så jag sitter bara å håller tummarna för att han ska få vara kvar tycker det är dags att en kille åker men inte han. sen kan gärna Marie åka om nån vecka =D då skulle det vara kul å se.
Christoffer å Andreas kan gärna åka hem åxå, dom har gjort sitt.

Puss å kram å nyp i stjärten! ;)

2007-10-27 @ 01:40:04
Postat av: Göte

Att Sam satt säkert var klart redan när det publicerades vilken låt han valt. LÅTEN "Nothing else matters" gjorde att han satt säkert, Sam skulle (tyvärr) tillåtits att misslyckas med absolut allt och sitta säkert ändå.

2007-10-28 @ 18:12:36
Postat av: Gretaturbo

Erika: Hur kan du rösta på han?? han sjunger ju inte ens bra? han är annorlunda på ett tråkigt och dåligt sätt.

Göte: Tycker bara att ju bättre låt man väljer, och gör den dålig, så borde det göra att man åker ut, eftersom man totalförstör låten.

2007-10-30 @ 14:49:19
URL: http://gretaturbo.blogg.se/idol2007/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0