Idolernas Hits

Veckans tema är Hitlistan. Så Idolerna får alltså välja låtar som har legat på Hitlistan. Fast det är alla nya låtar.

Daniel - Don't feel like dancing (Scissor Sisters)

Mattias - Summer love (Justin Timberlake)

Gathania - Umbrella (Rihanna)

Amanda Don't hate on me (Vincent)

Sam - Tired of being sorry (Enrique Eglesias)

Andreas - A little bit of love (Andreas Johnson)
Marie - Big girls don't cry (Fergie)

Christoffer - Say it right (Nelly Furtado)

Evelina - Apologize (One republic feat. Timbaland)

Det som känns som det knäppaste valen är Andreas och Gathania. Andreas, hur kan du välja den låten? Den är så fruktansvärt sönderspelad, så man är riktigt spyless den. Den var bra i typ 2 veckor, sen hade man hört den minst 10ggr varje dag. Jag vill helt slippa höra den låten.
Gathania har nog tagit sig lite vatten över huvudet. Den låten är inte riktigt henne, fast i och för sig så vet jag inte riktigt vad hon är, eller vad hon vill göra.

Sen känner jag att det inte hade spelat någon roll om det hade blivit Mattias eller Chris som hade valt Timberlakes låt, för den skulle Chris kunna göra jättebra också. Men det kommer bli intressant att se han göra Nelly Furtado.

Evelinas låtval är nog den låten jag aldrig har hört förut. Men jag lyssnade lite på youtube, och det låter som en Evelinalåt.

Och Sam. Jag hoppas du åker ut nu! Du har valt en låt från världens största mansgris. Dessutom kan han inte sjunga. För er som inte visste det så vet ni det nu. Det är inte bara vad jag tycker, utan han kan verkligen inte sjunga. Men han har väl fått så pass mycket hjälp med att ändra sången i datorn, bara för att pappa är känd och han ser bra ut.

Som vanligt har Daniel valt en lite udda låt. Det är inte många som skulle välja den låten. Men Daniel är Daniel, det är inget man kan göra något åt. Men så är han ju bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0