Min Kärlek

Veckan tema är som sagt "Min Kärlek".

Mattias - If I could turn back time (Cher)
Chris - Something (The Beatles)
Daniel - Hit me baby one more time (Britney Spears)
Marie - Always on my mind (Elvis Presley)
Sam - The power of love (Frankie goes to Hollywood)
Amanda - Baby can I hold you tonight (Tracy Chapman)
Andreas - Is this love (Whitesnake)


Mattias har gett sig på en väldigt mäktig låt, hoppas han klarar av det. Eller det är jag ganska säker på att han gör, men jag är så rädd att han ska åka ut.

Chris låt har jag inte hört förut, men jag lyssnade litegrann, och det låter som att det är en kanonlåt för honom.

Daniel och Brittan. det var kanske inte det första man hade trott. Men, det kan faktiskt bli väldigt underhållande, tror nästan det. Hoppas på något bra.

Marie kommer äga och förtrolla oss alla.

Sam kommer att förstöra ännu en låt, som dessutom är en väldigt vacker låt.

Amanda hoppas jag kommer göra något bra nu, det måste hon göra.

Andreas har, som vanligt, valt en låt som man får använda alla sina röstresurser i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0